Uitdaging Drummen Bouw is een jong bouwbedrijf dat aan de weg timmert. Er is behoefte aan een krachtige visuele identiteit die Drummen Bouw op de juiste manier in de markt positioneert. Doelstellingen zijn communiceren met de juiste doelgroep(en), het vergroten van zichtbaarheid en herkenning. Dit resulteert in een grotere naamsbekendheid en omzetverhoging.
Strategie We positioneren Drummen Bouw als zelfbewust, stoer en recht door zee. Drummen Bouw heeft geen fratsen, is praktisch ingesteld en heeft een hands on mentaliteit. Drummen Bouw zet zich af tegen de gevestigde orde. Wie zegt dat er tegenwoordig geen vakmannen meer zijn? Ze staan voor je klaar: de nieuwe generatie vakmannen.
Resultaat Een visuele identiteit die staat als een huis en zich duidelijk onderscheidt van andere aannemers- en bouwbedrijven. Klaar voor het geweld in het huidige digitale medialandschap en, belangrijker, klaar voor de groeiende ambities van Drummen Bouw.
De nieuwe generatie vakmannen staat voor je klaar
Voortbouwend op de nieuwe strategie, ontwierp Perron 9 een visuele identiteit die de gedurfde belofte van Drummen Bouw communiceert: Hier is de nieuwe generatie vakmannen. Met basiselementen als een krachtig font, een opvallend kleurenpalet en een eigenzinninge fotografiestijl, is de nieuwe identiteit zelfbewust, geloofwaardig en stoer - en onmogelijk te negeren binnen de gevestigde bouwsector.
Wil je meer weten over dit project? Bel René, 06 22 64 14 29